четверг, 11 февраля 2016 г.

Ռուսերեն թարգմանություն

Թվում է թե աշխարհում չկա ավելի հեշտ բան քան երևակայությունը: Քանի որ իզուր չէ ստեղծված այս արտահայտությունը. «պետք չէ հեծանիվ ստեղծել», այսինքն պետք չէ հորինել բոլորին հայտնի ինչ-որ բան: Չէ որ մարդիկ երկար ժամանակ ապրում էին առանց դրա: Հաշվում է, որ 1801 թվականին դարբին ուրալից Էֆիմ Առտամոնովը կառուցեց աշխարհի առաջին ակերով հեծանիվը, ոտնակներով և ղեկով: Նա Ուռալից տեղափոխվեց Մոսկվա և այնտեղ հազվագյուտ արքայական թանգարանում տեղ գտավ նրա հեծանիվը: Բայց մինչև հիմա շշուկներ են պտտվում, արդյոք դա իրականում իրադարձությունն է եղել թե պատմական բայկա: 1815 թվականին գերմանացի բարոն Կառլ Ֆոն Դռեզը հորինեց մի սարք, որը անվանեց «վազքի մեքենա»: Բայց այդ անվանումը չապրեց և նրան սկսեցին անվանել Դռեզինա, բարոնի պատվին: Դռեզինան երկարկանի սկուտերի նման էր ղեկով և ոտնակներով, փայտյա շրջանակով և այդ ժամանակին համապատասխան լավ արագությամբ: Այդ հայտնագործությունը հիացմունք առաջացրեց: Պատկերացրեք, որ կար ժամանակ, երբ տրանսպորտային միջոցը միկրոավտոբուսն էր, ձիերի օգտագործմաբ, և հանկարծ հնարավորություն է առաջանում ինքնուրույն շարժվելու: Իհարկե շարժումը կատարվում էր ոտքով, գետնի վրա գնալով, ինչի պատճառով ուղորների մոտ արագ մաշվում էին կոշիկները:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Դիպլոմային աշխատանք «Քաղաքային տեսարաններ» Բանգլադեշ

Երևանի  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջ Խլոյան Գոռ Գարիկի մասնագիտությունը՝ «Լուսանկարչական գործ»   Որակավորումը` լուսանկարիչ. ...